Showing posts with label μολυσματικές ασθένειες. Show all posts
Showing posts with label μολυσματικές ασθένειες. Show all posts

Saturday, March 17, 2012

ΚΑΔΟΙ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ, ΠΕΙΝΑ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ


«Οδηγίες του υπουργείου Υγείας για τους σιτιζόμενους από κάδους απορριμμάτων»!

Αίσθηση και ποικίλα σχόλια προκαλεί αφίσα που κυκλοφόρησε αρχικά στα Χανιά απ’ ό,τι φαίνεται και στη συνέχεια αναπαράγεται συνεχώς στο διαδίκτυο και άλλες πόλεις  με τίτλο «Οδηγίες προς σιτιζόμενους πολίτες από τους κάδους απορριμμάτων» που φέρεται να υπογράφει το υπουργείο Υγείας.
Κρητικές ιστοσελίδες αναφέρουν ότι πολίτες των Χανίων τύπωσαν την αφίσα αυτή την οποία και κολλούν στους κάδους των σκουπιδιών ως απάντηση στην εγκύκλιο του υπουργείου Υγείας που απαγορεύει στην ουσία σε οποιονδήποτε φορέα πλην ΜΚΟ και Εκκλησίας να πραγματοποιεί συσσίτια.
Είναι τέτοια η δυναμική και η απήχηση της αφίσας που μέχρι και ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος αναγκάστηκε να βγάλει ανακοίνωση στην οποία τονίζεται «πως το ΥΥΚΑ και οι Υπηρεσίες του ουδέποτε προέβησαν στην έκδοση και διανομή της εν λόγω αφίσας».
Τα «Χανιώτικα Νέα» σημειώνουν ότι «η αφισέτα «διακοσμεί» τις τελευταίες ημέρες κάδους σε διάφορα σημεία της πόλης και ειρωνεύεται με καυστικό τρόπο το… «ενδιαφέρον» διαφόρων φορέων και πρωτίστως του Υπουργείου Υγείας για το θέμα των αστέγων και των ανθρώπων που στερούνται τη δυνατότητα για το αυτονόητο».
Το κείμενο της αφίσας
«Οδηγίες προς τους σιτιζόμενους από τους κάδους πολίτες:
1) Να χρησιμοποιούν αποστειρωμένα γάντια κατά τη διάρκεια του ψαξίματος.
2) Να χρησιμοποιούν αποστειρωμένο κάλυμμα κεφαλής.
3) Να φορούν αποστειρωμένο χιτώνιο.
4) Να ξεχωρίζουν τα ανακυκλώσιμα υλικά από τα αποφάγια, ιδιαίτερα τη νύκτα που έχει χαμηλό φωτισμό.
5) Να καθαρίζουν τα δόντια τους, πριν και μετά το φαγητό.
*Τα παραπάνω υλικά προφύλαξης θα παρέχονται από τους δήμους, την εκκλησία και τις ΜΚΟ. Μετά τη χρήση τους να επιστρέφονται. Επίσης οι υγειονομικές υπηρεσίες του κράτους και η αστυνομία, θα φροντίζουν για τήρηση των υγειονομικών διατάξεων.»




Οδηγίες του υπουργείου Υγείας για τους σιτιζόμενους από κάδους απορριμμάτων!
πηγή εδω

Wednesday, February 16, 2011

ΜΕΓΑΡΟ ΥΠΑΤΙΑ : ΑΠΟ 100 ΕΥΡΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ Η ΜΟΛΥΝΣΗ

Διαβάσαμε στην εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (16 Φεβρουαρίου 2011) άρθρο του κ.Στέφανου Χίου σχετικό με την πολλαπλή εκμετάλλευση που υφίστανται οι 300 του μεγάρου Υπατία.




Αναδημοσιεύουμε στο τέλος την τελευταία παράγραφο του άρθρου, σχετική με τις εξαιρετικές συνθήκες υγιεινής που επικρατούν στο υπο κατάρρευση μέγαρο μιας και οι φορητές τουαλέτες που χρησιμοποιούνται (με κόστος προμηθευτή άγνωστο και συντήρηση κοντά στα 3000 ευρώ μέχρι τώρα) δεν εμπνέουν την υγειονομική ασφάλεια που διατυμπανίζουν οι "συμπαραστάτες" γιατροί.
Με 3000 ευρώ έξοδα συν το κόστος κτήσης, θα έπρεπε να ειχαν συνδέσει και την παροχή νερού, και κανονικές τουαλέτες, και ντουζιέρες και νάχουν προμηθευτεί είδη υγιεινής, απορρυπαντικά, και απολυμαντικά...με ρέστα στο ταμείο.



Λύματα


Το μόνον που ξέχασαν να μας πουν οι άνθρωποι της τέχνης είναι οτι το Ελληνικό Δημόσιο πληρώνει ακριβά την "απεργία πείνας" και τα λύματα που αφήνουν πίσω τους οι προστατευόμενοί τους. Σύμφωνα με έγγραφο της περιφέρειας Αττικής ο κρατικός προυπολογισμός έχει επιβαρυνθεί μέχρι σήμερα γύρω στα 2500 ευρώ μόνον για την απολύμανση, την απομάκρυνση των λυμάτων καιτην τοποθέτηση χαρτιών υγείας στις χημικές τουαλέτες που μεταφέρθηκαν για να κάνουν την σωματική τους ανάγκη οι λαθραίοι της Υπατίας. Οι τέσσερις τουαλέτες μπήκαν εκεί απο το τμήμα Πολιτικής Προστασίας και κοστίζουν 100 ευρώ την ημέρα στην τσέπη του Ελληνα πολίτη. Στα έξοδα αυτά δεν συμπεριλαμβάνεται βέβαια η τιμή αγοράς για τις τέσσερις χημικές τουαλέτες...