Showing posts with label βόμβα λοιμώξεων. Show all posts
Showing posts with label βόμβα λοιμώξεων. Show all posts

Saturday, March 17, 2012

ΚΑΔΟΙ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ, ΠΕΙΝΑ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ


«Οδηγίες του υπουργείου Υγείας για τους σιτιζόμενους από κάδους απορριμμάτων»!

Αίσθηση και ποικίλα σχόλια προκαλεί αφίσα που κυκλοφόρησε αρχικά στα Χανιά απ’ ό,τι φαίνεται και στη συνέχεια αναπαράγεται συνεχώς στο διαδίκτυο και άλλες πόλεις  με τίτλο «Οδηγίες προς σιτιζόμενους πολίτες από τους κάδους απορριμμάτων» που φέρεται να υπογράφει το υπουργείο Υγείας.
Κρητικές ιστοσελίδες αναφέρουν ότι πολίτες των Χανίων τύπωσαν την αφίσα αυτή την οποία και κολλούν στους κάδους των σκουπιδιών ως απάντηση στην εγκύκλιο του υπουργείου Υγείας που απαγορεύει στην ουσία σε οποιονδήποτε φορέα πλην ΜΚΟ και Εκκλησίας να πραγματοποιεί συσσίτια.
Είναι τέτοια η δυναμική και η απήχηση της αφίσας που μέχρι και ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λοβέρδος αναγκάστηκε να βγάλει ανακοίνωση στην οποία τονίζεται «πως το ΥΥΚΑ και οι Υπηρεσίες του ουδέποτε προέβησαν στην έκδοση και διανομή της εν λόγω αφίσας».
Τα «Χανιώτικα Νέα» σημειώνουν ότι «η αφισέτα «διακοσμεί» τις τελευταίες ημέρες κάδους σε διάφορα σημεία της πόλης και ειρωνεύεται με καυστικό τρόπο το… «ενδιαφέρον» διαφόρων φορέων και πρωτίστως του Υπουργείου Υγείας για το θέμα των αστέγων και των ανθρώπων που στερούνται τη δυνατότητα για το αυτονόητο».
Το κείμενο της αφίσας
«Οδηγίες προς τους σιτιζόμενους από τους κάδους πολίτες:
1) Να χρησιμοποιούν αποστειρωμένα γάντια κατά τη διάρκεια του ψαξίματος.
2) Να χρησιμοποιούν αποστειρωμένο κάλυμμα κεφαλής.
3) Να φορούν αποστειρωμένο χιτώνιο.
4) Να ξεχωρίζουν τα ανακυκλώσιμα υλικά από τα αποφάγια, ιδιαίτερα τη νύκτα που έχει χαμηλό φωτισμό.
5) Να καθαρίζουν τα δόντια τους, πριν και μετά το φαγητό.
*Τα παραπάνω υλικά προφύλαξης θα παρέχονται από τους δήμους, την εκκλησία και τις ΜΚΟ. Μετά τη χρήση τους να επιστρέφονται. Επίσης οι υγειονομικές υπηρεσίες του κράτους και η αστυνομία, θα φροντίζουν για τήρηση των υγειονομικών διατάξεων.»




Οδηγίες του υπουργείου Υγείας για τους σιτιζόμενους από κάδους απορριμμάτων!
πηγή εδω

Sunday, May 29, 2011

ΚΕΕΛΠΝΟ : ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΡΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


ΚΕΕΛΠΝΟ: Υγειονομική “βόμβα” οι λαθρομετανάστες που ζουν στο κέντρο της Αθήνας!

AIDS, φυματίωση και ηπατίτιδα είναι μερικά από τα λοιμώδη νοσήματα που έχουν εντοπιστεί σε επικίνδυνα υψηλά ποσοστά ανάμεσα στους χιλιάδες λαθρομετανάστες που διαβιούν υπό άθλιες συνθήκες στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Οι επιστήμονες μιλούν για μια υγειονομική «βόμβα» που μπορεί ανά πάσα στιγμή να εκραγεί και το υπουργείο Υγείας προσπαθεί να την εξουδετερώσει, προτού πυροδοτήσει μια ανεξέλεγκτη διάδοση των ασθενειών στον γενικό πληθυσμό.
Από τα μέσα Ιουνίου πέντε κινητές μονάδες του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ) θα σαρώνουν καθημερινά το κέντρο της πρωτεύουσας και ειδικά τις περιοχές όπου έχει συσσωρευτεί ο μεγαλύτερος όγκος μεταναστών. Οι μονάδες αυτές θα είναι εφοδιασμένες με ειδικό ιατρικό εξοπλισμό και θα στελεχώνονται από γιατρούς και άλλους επιστήμονες.
Το προσωπικό του ΚΕΕΛΠΝΟ θα κάνει βασικές ιατρικές εξετάσεις στους μετανάστες και θα προχωράει σε θεραπεία όσων προβλημάτων μπορούν να αντιμετωπιστούν με πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ενώ τα σοβαρότερα περιστατικά θα παραπέμπονται σε ειδικές μονάδες, με βασικότερο πυλώνα την Πολυκλινική Αθηνών στην πλατεία Ομονοίας. Παράλληλα, θα γίνεται στατιστική καταγραφή των νοσημάτων, ώστε οι επιστήμονες να έχουν μια όσο το δυνατό καλύτερη εικόνα της κατάστασης, ενώ θα τεθεί σε λειτουργία τριψήφια τηλεφωνική γραμμή που θα δέχεται αναφορές για σχετικά προβλήματα.
Οι μονάδες του ΚΕΕΛΠΝΟ θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και σε άλλες πληθυσμιακές ομάδες, όπως χρήστες ουσιών, άστεγους, απόρους και εκδιδόμενα άτομα. Ωστόσο, εκείνο που κινητοποίησε την πολιτεία είναι τα ανησυχητικά υψηλά ποσοστά λοιμωδών νοσημάτων που ανιχνεύτηκαν σε μετανάστες κατά τη διάρκεια αντίστοιχου πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόστηκεε τον περασμένο Φεβρουάριο σε τέσσερις πλατείες του κέντρου (Ομονοίας, Βικτωρίας, Κουμουνδούρου και Αττικής).
Όπως δηλώνει στην «Espresso» ο Βαγγέλης Λιάπης, γιατρός του τμήματος Παρεμβάσεων στην Κοινότητα του ΚΕΕΛΠΝΟ, τα ποσοστά που προέκυψαν ήταν «αρκετά αυξημένα τόσο σε σχέση με εκείνα που εντοπίζονται στον γενικό πληθυσμό, όσο και στους κόλπους των μεταναστών». Ανάμεσα σε άλλα εντοπίστηκαν AIDS, ηπατίτιδες διαφόρων τύπων (κυρίως B και C), φυματίωση (πνευμονική, ενεργός και η πολύ επικίνδυνη πολυανθεκτική) καθώς και πολλές δερματικές ασθένειες, όπως ψώρα. Ο κ. Λιάπης συμπληρώνει ότι υπήρξαν και περιπτώσεις χρόνιων διαρροϊκών συνδρόμων, τα οποία θα μπορούσαν να παραπέμπουν σε λοιμώδη νοσήματα όπως η χολέρα, χωρίς πάντως να έχει διαγνωστεί ακόμη κάτι τέτοιο.
«Γενικά είναι αυξημένα τα ποσοστά και αυτό μας έχει χτυπήσει καμπανάκι για πρόληψη αυτών των εν δυνάμει υγειονομικών βομβών» αναφέρει ο γιατρός τουΚΕΕΛΠΝΟ, προσθέτοντας ότι οι συνθήκες διαβίωσης των μεταναστών, ο αυξημένος συγχρωτισμός, η ελλιπής εμβολιαστική κάλυψη και η όχι και τόσο καλή διατροφή«μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία υγειονομικού κινδύνου, τόσο για την υγεία των μεταναστών όσο και για τη δημόσια υγεία των κατοίκων της Αθήνας και γενικότερα της Ελλάδας». Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα κινδύνου αναφέρει τη φυματίωση.
«Όταν έχουμε μια ενεργή φυματίωση και με δεδομένο ότι πολύ μεγάλος αριθμός μεταναστών αναγκάζεται να διαβιεί σε ένα δωμάτιο δέκα τετραγωνικών μέτρων, καταλαβαίνετε ότι μπορεί να γίνεται αυτόματα μια αλυσιδωτή αντίδραση και να υπάρξει πάρα πολύ μεγάλη εξάπλωση στην κοινότητα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα λόγω συνθηκών. Αυτό συνεπάγεται ότι άμεσος στόχος μας είναι να το ελέγξουμε και να υπάρξει περιχαράκωση, ώστε να μην ξεφύγει η νόσος στην κοινότητα και έχουμε μεγαλύτερα προβλήματα». [madata.gr]

Thursday, February 17, 2011

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΚΕΕΛΠΝΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ "ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΟΥΣ" ΤΩΝ 300

Συνεχίζονται τα υγειονομικά παιχνίδια τρόμου με τις 300 ουσιαστικά ανέλεγχτες απο τον επίσημο φορέα  υγειονομικές βόμβες στο μέγαρο Υπατία σε βάρος φυσικά των ιδίων των λαθρομεταναστών, των "αλληλέγγυων" υποστηρικτών, και των πάσης φύσης διαβεβαιούντων και εγγυητών της καλής υγείας τους.
Στόχος όλων αυτών των ανευθυνουπευθύνων είναι το υπουργείο υγείας, ο υπουργός κ.Λοβέρδος που εξέφρασε την αγωνία του για τις άθλιες υγειονομικές συνθήκες που επικρατούν, και ο αρμόδιος υγειονομικός φορέας του ΚΕΕΛΠΝΟ οι γιατροί του οποίου δέχτηκαν πριν λίγες μέρες την ανήκουστη επίθεση των "αλληλέγγυων" φρουρών .
Η άρνηση παροχής υγειονομικής φροντίδας απο τους γιατρούς του ΚΕΕΛΠΝΟ στους 300 λαθρομετανάστες αποτελεί όντως μια ακόμα υγειονομική βόμβα στην Ελλάδα των εκατομμυρίων εξαθλιωμένων και ιατρικώς "ασύμβατων" λαθρομεταναστών που ενσωματώνονται ανεξέλεγχτα βιαίως στην κοινωνία μας καθημερινά, αλλάζοντας προς το χειρότερο και για πάντα τον υγειονομικό χάρτη που για δεκαετίες ο ιατρικός κόσμος της χώρας φρόντισε να απαλλάξει απο τρομερές μολυσματικές ασθένειες...

Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά τα πραγματικά και επικίνδυνα υγειονομικά χάλια στο γνωστό πατροπαράδοτο στύλ "ε, και τι έγινε-δεν βαριέσαι", οι "αλληλέγγυοι" ξαναχτύπησαν, αυτή την φορά με συμβολική κατάληψη του ΚΕΕΛΠΝΟ στην Θεσσαλονίκη...









Διαβάσαμε και αναδημοσιεύουμε απο το.... indymedia τις απόψεις των "αλληλέγγυων" που παίζουν με την φωτιά της δημόσιας υγείας...


κατάληψη στο ΚΕΕΛΠΝΟ Θεσσαλονίκης για 300

από αλληλέγγυα 4:57μμ, Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 6:25μμ, Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011)
24η μέρα απεργίας πείνας


Σήμερα το πρωί και για 2 περίπου ώρες πραγματοποιήθηκε κατάληψη στα γραφεία του ΚΕΕΛΠΝΟ στη Θεσσαλονίκη, Εγνατία με Αριστοτέλους, από την Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στους 300 μετανάστες απεργούς πείνας.

Κατά τη διάρκεια της παρέμβασης κρεμάστηκε πανό από τον όροφο που βρίσκονται τα γραφεία όπως και στην είσοδο, μοιράστηκαν κείμενα σε περαστικούς όπως και στις εργαζόμενες της υπηρεσίας και της υπόλοιπης πολυκατοικίας, πετάχτηκαν τρικάκια και στάλθηκαν φαξ με το κείμενο-ανακοίνωση της Πρωτοβουλίας στο Υπουργείο Υγείας και στα κεντρικά γραφεία του ΚΕΕΛΠΝΟ στην Αθήνα. Δεν έλειψαν οι αντεγκλήσεις βέβαια με μια υπάλληλο που έδειχνε υπερβάλλοντα ζήλο στην υπεράσπιση της υπηρεσίας της όπως και οι διακριτικές επισκέψεις από ασφαλίτες.


Το ΚΕΕΛΠΝΟ είναι η υπηρεσία του Υπουργείου Υγείας που "επισκέφτηκε" την Κυριακή 13/2 τους 250 απεργούς πείνας στο κτίριο της Υπατίας στην Αθήνα (λεπτομέρειες στο κείμενο που μοιράστηκε και ακολουθεί):

Η αγωνιστικότητα, η μόνη «ασθένεια» των μεταναστών απεργών πείνας (σσ !!!)

Την Κυριακή 13/2, και ενώ οι 300 μετανάστες εργάτες βρίσκονταν στην 20η μέρα απεργίας πείνας, «επισκέφτηκε» το χώρο όπου πραγματοποιείται ο αγώνας τουςστην Αθήνα κλιμάκιο του υπουργείου Υγείας, από την υπηρεσία του ΚΕΕΛΠΝΟ, αποτελούμενο από γιατρό, ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, με αιτιολογία την παροχή ιατρικών υπηρεσιών και υπηρεσιών «ψυχολογικής βοήθειας και αποφόρτισης»… Λίγο αργότερα, και μετά την άρνηση απεργών και αλληλέγγυων να δεχτούν αυτές τις «υπηρεσίες» ο υπουργός Υγείας, αναμασώντας κινδυνολογίες για επιδημία της γρίπης των χοίρων δήλωσε ότι «οι απεργοί πείνας μετανάστες της Υπατίας αποτελούν την μεγαλύτερη βόμβα για τη δημόσια υγεία». Ταυτόχρονα, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας ανέφερε ότι αν οι απεργοί «δε συνεργαστούν θα εισηγηθούμε την απομάκρυνσή τους».

Την απάντηση την έλαβαν από τη συνέλευση των ίδιων των απεργών: «Για τις ιατρικές υπηρεσίες έχουμε να πούμε ότι υπάρχουν γιατροί που είναι δίπλα μας από την πρώτη μέρα της απεργίας πείνας και μας παρακολουθούν σε 24ωρη βάση. Για την «ψυχολογική βοήθεια» θεωρούμε απαράδεκτη και προσβλητική αυτή την αναφορά. Δεν είμαστε ψυχολογικά διαταραγμένοι. Ξεκινήσαμε έναν αγώνα μέσα από δικές μας συνειδητές διαδικασίες. Το ηθικό μας και η ψυχολογία μας είναι πολύ ψηλά και δεν έχουμε ανάγκη από καμιά ψυχολογική βοήθεια. Η ενότητά μας και η συλλογικότητά μας μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι το τέλος.» Την ανακοίνωση αυτή συμπληρώνει και η δήλωση του προέδρου της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών, ότι ο ίδιος ο Λοβέρδος «γνωρίζει καλά ότι οι απεργοί πείνας δεν έχουν λοιμώδη νοσήματα και επιπλέον βρίσκονται σε στενή παρακολούθηση γιατρών που έχει ορίσει η ΟΕΝΓΕ, η οποία έχει αναλάβει και την ευθύνη της νοσηλείας τους αν κάτι τέτοιο χρειαστεί και μάλιστα χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση των μεταναστών.»

Είναι λοιπόν ξεκάθαρες οι μεθοδεύσεις του Υπουργείου Υγείας. Από τη μία να ψυχιατρικοποιήσει την απεργία πείνας, να την απογυμνώσει από το περιεχόμενό της ως αγώνα, να επιχειρήσει να εμφανίσει για άλλη μια φορά τους μετανάστες ως εξαθλιωμένους, μη βρισκόμενους σε θέση να σκέφτονται και να λαμβάνουν αποφάσεις και άρα καθοδηγούμενους (όπως πίσω από κάθε κοινωνικό αγώνα όσοι τον κάνουν βρίσκονται «υποκινούμενοι»). Και από την άλλη, να εγείρει, μέσω της επιδημιολογίας, όλα τα συντηρητικά αντανακλαστικά του φόβου που προκύπτει μπροστά σε μια κατάσταση που δήθεν απειλείται η υγεία. Άλλωστε είναιο ίδιος που είχε μιλήσει για το κόστος των 150.000.000 ευρώ ετησίως στο σύστημα υγείας από τους μετανάστες ξεχνώντας ότι οι ίδιοι είναι εργαζόμενοι που παράγουν και θα έπρεπε να έχουν ίδια δικαιώματα με τους ντόπιους. Επίσης ξεχνάει πως το ίδιο το καθεστώς παρανομίας τους αναγκάζει να είναι ανασφάλιστοι και έτσι τα αφεντικά να γλιτώνουν τις εισφορές. Προσπαθεί έτσι να απεμπολήσει τις ευθύνες για τις περικοπές στη δημόσια υγεία ρίχνοντας (και για αυτό το θέμα…) το φταίξιμο στους μετανάστες. Αυτό έρχεται παράλληλα με την επιβολή αντιτίμου 5 ευρώ στα νοσοκομεία, κάτι που στρέφεται ευθέως ενάντια στους μετανάστες αλλά και στους έλληνες εργαζόμενους, και αποδεικνύει για ακόμη μία φορά πως οι διαιρέσεις μεταξύ ντόπιων και μεταναστών εργαζομένων μόνο το κεφάλαιο και το κράτος εξυπηρετούν.

Για αυτούς τους λόγους προχωράμε σε συμβολική κατάληψη του παραρτήματος του ΚΕΕΛΠΝΟ στη Θεσσαλονίκη, καταγγέλλοντας με αυτό τον τρόπο το παιχνίδι που επιχειρήθηκε να στηθεί από την πλευρά της κυβέρνησης. Για εμάς, το μόνο «μικρόβιο» που μπορούν να μεταδώσουν αυτοί οι αγωνιστές μετανάστες είναι αυτό της αξιοπρέπειας, της αγωνιστικότητας και της αλληλεγγύης.


Η απεργία πείνας θα νικήσει!


Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στους 300 Μετανάστες Απεργούς Πείνας στην Θεσσαλονίκη


Monday, February 14, 2011

ΒΟΜΒΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑΣ;;;

ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ  ΙΑΤΡΙΚΑ   ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΑΠΕΡΓΟΙ ΠΕΙΝΑΣ !!!!   Απομακρύνθηκαν  ΑΠΟ τις ΟΜΑΔΕΣ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗΣ ως ανεπιθύμητοι οι  γιατροί  του ΚΕΕΛΠΝΟ που προσέτρεξαν για προληπτική εξέταση τους,   για  την περίπτωση που έχουν προσβληθεί από ασθένειες , μεταδοτικές ή μη ….

Οι γιατροί του ΚΕΕΛΠΝΟ μεταφέρθηκαν στα γραφεία του Οργανισμού , με ορατά σημάδια από το πρωτοφανές λυντσάρισμα …..

      Ο υπουργός Υγείας τους είχε χαρακτηρίσει    ( δυνητική) βόμβα μολυσματικότητας ….σε συνέντευξη του την ίδια μέρα την εφημερίδα τα ΝΕΑ   

      ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΝΤΩΝ ΤΩΝ             ΑΠΕΡΓΩΝ…ΠΕΙΝΑΣ …  ΜΕ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ , 

 

ΑΙΣΧΟΣ! ΑΙΣΧΟΣ! ΑΙΣΧΟΣ!

  ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ  ΠΛΕΟΝ   ΓΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΤΗ ΜΕΡΙΜΝΑ της Πολιτείας  για διερεύνηση της  ΔΥΝΗΤΙΚΗΣ Μολυσματικότητας ΣΤΟΝ ΧΏΡΟ ΤΟΥ «Υπατία»

 ΟΙ ΑΠΕΡΓΟΙ ΠΕΙΝΑΣ , όπως ο κάθε ταλαιπωρημένος οργανισμός – κάθε φυλής -  μπορεί να καταστούν ευάλωτοι σε μεταδοτικές ασθένειες , με απλό παράδειγμα την γρίπη ,  προκαλώντας έτσι  άθελά τους  πολλές  αλυσιδωτές μολύνσεις …….

     Κύριε Γιώτη,  Όταν ο εισαγγελέας κυρήσσει παράνομη και καταχρηστική  λ.χ. , μια  απεργία των εργαζομένων στην καθαριότητα των Δήμων…… ( γιατι σχεδόν πάντα αυτές οι απεργίες κρίνεται ότι απειλούν την Δημόσια Υγεία)  εξετάζει μήπως ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ  , ο εισαγγελέας,   τα σκουπίδια ένα- ένα , αν είναι μολυσματικά ? ????

Η μήπως τα σκουπίδια του κάνουν μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση?

Σε ποιά άλλη κοινωνία ο πολίτης είναι τόσο ανημέρωτος  για το δικαίωμά του , βάσει του οποίου η πολιτεία οφείλει να του διασφαλίζει το αγαθό της υγείας του ?

Στο όνομα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ΠΟΙΩΝ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΠΟΙΩΝ  προπηλακίζονται οι λειτουργοί της Δημόσιας Υγείας,  ΚΑΙ ΠΩΣ ακριβώς  οι ΑΠΕΡΓΟΙ  ΠΈΙΝΑΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ …. βρήκαν τους «νταβατζήδες» της ΥΓΕΙΑΣ  τους ???,  




ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.)

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ


Αθήνα  14 Φεβρουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Το σημαντικό κίνδυνο, που συνιστά για τη δημόσια υγεία, η παραμονή των μεταναστών-απεργών πείνας στο κτήριο Ηπείρου 2  και Πατησίων (μέγαρο «Υπατία»), που τείνει να εξελιχθεί σε «υγειονομική βόμβα»,  επεσήμαναν ακόμη μια φορά οι ειδικοί επιστήμονες του ΚΕΕΛΠΝΟ, στο πλαίσιο της συνάντησης εργασίας για τη γρίπη, που πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΥΥΚΑ).
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, επισημάνθηκε μεταξύ άλλων η ανάγκη  ταχείας παρέμβασης στον  ‘κλειστό’ αυτό πληθυσμό  εξαιτίας του ενδεχομένου ανάπτυξης επιδημιών από λοιμώδη παθογόνα μικρόβια όπως  η γρίπη (την τρέχουσα περίοδο) και άλλα μεταδοτικά νοσήματα όπως η μηνιγγίτιδα, η φυματίωση και οι γαστρεντερίτιδες. Οι κακές συνθήκες υγιεινής στον εν λόγω χώρο σε συνδυασμό με την πιθανή έλλειψη εμβολιαστικής κάλυψης και την καταπόνηση του αμυντικού  συστήματος των μεταναστών εξαιτίας της υποθρεψίας, ευνοούν την εξάπλωση παρόμοιων νοσημάτων τόσο ανάμεσα στους μετανάστες όσο και σε αυτούς που έρχονται σε επαφή μαζί τους και οι οποίοι δύνανται να διασπείρουν παρόμοια νοσήματα στην κοινότητα. 
Επίσης τονίστηκε ότι το ΚΕΕΛΠΝΟ, σε συνεργασία με το ΥΥΚΑ, είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμο να παράσχει υπηρεσίες υγειονομικής  και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης σε όλους τους μετανάστες που το επιθυμούν με στόχο τη διαφύλαξη της ατομικής τους υγείας  και την προάσπιση της δημόσιας υγείας γενικότερα.
            

ΤΟ VIMA.GR    

14.2.2011

Παρέμβαση του εισαγγελέα για «διασπορά ψευδών ειδήσεων» σε βάρος τους και «καλλιέργεια φόβου στην ελληνική κοινωνία», ζήτησαν οι μετανάστες απεργοί πείνας, που φιλοξενούνται στο μέγαρο Υπατία, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, που έδωσαν με αφορμή τη δήλωση στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ» του υπουργού Υγείας, Ανδρέα Λοβέρδου, ότι το συγκεκριμένο μέγαρο είναι «βόμβα» λοιμώξεων στο κέντρο της Αθήνας.

 

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=384441&ct=1&dt=14/02/2011#ixzz1DsuGYpdM

 

Μέγαρο Υπατία 


«Αν δεν συνεργαστούν θα εισηγηθούμε την απομάκρυνσή τους» λέει το υπουργείο Υγείας

ΕΛΕΝΑ ΦΥΝΤΑΝΙΔΟΥ | Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011  [ 16:58


«Αν δεν συνεργαστούν θα εισηγηθούμε την απομάκρυνσή τους»,
προειδοποίησε πριν από λίγο τους απεργούς πείνας παράνομους μετανάστες, που παραμένουν για 21 ημέρες στο «Μέγαρο Υπατία», ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας κ. Αντ. Δημόπουλος.
Οι απεργοί, μέσω της Επιτροπής Αλληλεγγύης που τους εκπροσωπεί, είχαν διώξει την Κυριακή κλιμάκιο του Κέντρου Ελέγχου Ειδικών Λοιμώξεων (ΚΕΕΛ-ΠΝΟ), που είχε μεταβεί στο μέγαρο της οδού Πατησίων, για να παράσχει ιατρικές υπηρεσίες και να ελέγξει τις συνθήκες διαβίωσης, οι οποίες υπάρχει ο κίνδυνος να ευνοούν τη διάδοση μολυσματικών ασθενειών.
Με τη δικαιολογία ότι έχουν τους δικούς τους γιατρούς, που τους παρακολουθούν, η Επιτροπή Αλληλεγγύης απαγόρευσε στο κλιμάκιο του ΚΕΕΛ-ΠΝΟ να εισέλθει στο κτίριο και τις δύο φορές που το επιχείρησε το πρωί και μετά ξανά το μεσημέρι.
Στους χώρους του μεγάρου που διατίθενται 

«βρίσκονται μαζεμένοι πάρα πολλοί, με κακές συνθήκες υγιεινής και εξαερισμού»,

 σημείωσε ο κ. Δημόπουλος, ενώ ο λοιμωξιολόγος
κ. Σωτ. Τσιόδρας παρατήρησε ότι 

«σε αυτές τις συνθήκες

ευνοείται η διάδοση λοιμωδών

νοσημάτων, όπως η μηνιγγίτιδα, η

φυματίωση και φυσικά η γρίπη».

Και όλα αυτά ενώ έχουν αποχωρήσει από το Μέγαρο Υπατία και οι Γιατροί του Κόσμου, οι οποίοι μέχρι τώρα παρείχαν τις υπηρεσίες τους στους απεργούς, όπως ανέφερε ο κ. Δημόπουλος. Αύριο κλιμάκιο του ΚΕΕΛ-ΠΝΟ θα επιχειρήσει ξανά να δει τους απεργούς και η ηγεσία του υπουργείου Υγείας τους κάλεσε αυτή τη φορά να συνεργαστούν.

2.
PROTOTHEMA.GR

Παραμένουν στο «Υπατία» οι μετανάστες και δηλώνουν...

«Έχουμε τους δικούς μας γιατρούς, δεν θέλουμε άλλους!»

 

  Πήγε να φάει ξύλο το κλιμάκιο του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ

Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν τη Δευτέρα οι μετανάστες απεργοί πείνας, που παραμένουν στο μέγαρο «Υπατία», παρά το πέρας των 15 ημερών που υποτίθεται ότι θα διέμεναν εκεί.

Εκ μέρους της Πρωτοβουλίας Αλληλεγγύης στους μετανάστες απεργούς πείνας, ο Πέτρος Γιώτης δήλωσε ότι «από την πρώτη στιγμή υπάρχει ομάδα γιατρών όλων των ειδικοτήτων που παρακολουθεί σε 24ωρη βάση τους απεργούς πείνας. Χθες, εμφανίστηκε κλιμάκιο του ΚΕΛΠΝΟ, χωρίς καμιά ταυτότητα, δηλώνοντας ότι ήρθε να εξετάσει τους απεργούς. Μετά τέσσερις ώρες προσκόμισαν έγγραφο, σύμφωνα με το οποίο ήρθαν για να παράσχουν ιατρικές υπηρεσίες και ψυχολογική υποστήριξη στους μετανάστες απεργούς πείνας. Τους δηλώσαμε ότι οι απεργοί πείνας παρακολουθούνται από την πρώτη στιγμή από γιατρούς όλων των ειδικοτήτων και έχουν την ψυχολογική στήριξη των υποστηρικτών του αγώνα τους».

Από την πλευρά των γιατρών υποστηρικτών στους απεργούς πείνας, ο παθολόγος ογκολόγος Θανάσης Καραμπέλης διαβεβαίωσε τον ελληνικό λαό ότι στο μέγαρο «δεν υπάρχει κανένα ύποπτο περιστατικό γρίπης».


Υπενθυμίζεται ότι την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου, οι άνθρωποι του Κέντρου Ελέγχου & Πρόληψης Νοσημάτων που επισκέφθηκαν τους μετανάστες απεργούς πείνας στο κτίριο «Υπατία»... πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι.
Άνθρωποι που περιφρουρούσαν το χώρο, επέδειξαν το συνήθη παραγοντισμό της Αριστεράς, παραγοντισμό που θα ζήλευε και το σενάριο των Monty Python στη «Ζωή του Μπράιαν», όπως έγραψε το protothema.gr, και απαγόρευσαν την είσοδο στο κλιμάκιο του ΚΕΕΛΠΝΟ. 


Sunday, February 13, 2011

ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ: ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΧΑΟΣ ΜΕ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟΥΣ ΓΙΑΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ




Κωσταλέξι οι απεργοί της πείνας...
....προπυλακίσανε τους λειτουργούς Υγείας,


τραυματισμένοι οι γιατροί του ΚΕΕΛΠΝΟ ...
...αιμόφυρτοι σύρθηκαν στα γραφεία του Οργανισμού

...κατηγορήθηκαν για ... (!)Χρυσαυγίτες οι γιατροί του  ΚΕΕΛΠΝΟ που προσέτρεξαν να προφυλάξουν τον πληθυσμό απο μεταδοτικά νοσήματα.

Αδιανόητη επίθεση που καταστρατηγεί τα δικαιώματα ολόκληρου του ελληνικού λααού ως προς την ακεραιότητα της προσωπικής υγείας του κάθε πολίτη αλλά και το υπέρτατο αγαθό της Δημόσιας Υγείας, σε μια χερσόνησο σαν την Ελλάδα στο παγκόσμιο υγειονομικό χωριό:

Μετά απο 40 ημέρες καπηλείας των άμοιρων μεταναστών που χρησιμοποιούνται σαν έμβλημα κοινωνικών αγώνων στην καρδια της Αθήνας , στο έμβλημα του πανεπιστημιακού ασύλου, οι εντεταλμένοι λειτουργοί της Κοινωνικής Ασφάλειας, δηλαδή οι γιατροί του ΚΕΕΛΠΝΟ, παρεμβαίνουν για να διασφαλίσουντην υγεία όλων μας υπο την αναγκαιότητα των αρχών της Παγκόσμιας Υγειονομικής Ασφάλειας.
(Σε απλά λόγια:  Αν ένας απο τους απεργούς πείνας γίνει θύμα της ιδιαίτερα μεταδοτικής και θανατηφόρου γρίπης και την μεταδόσει με εξίσου θανατηφόρα τροχιά, σε εναν απο τους "ανθρωπιστικούς φρουράρχους" των μεταναστων-απεργών πείνας, και η γρίπη λόγω της ανεξέλεχτης μολυσματικής πορείας της σκοτώσει "εναν" απο τους παρισταμένους στην Νομική ...ποιός θα φταίει αν χαθεί ακόμα ενας συμπολίτης μας;;;...
...Κι αν απο αυτόν τον συμπολίτη μας νοσήσει και κολλήσει μέλος της οικογένειας του, συνεργάτης, η συντοπίτης του, και πεθάνει κι αυτός;...

Λειτουργοί της Δημόσιας Υγείας, εκείνοι που χωρίς υπερωριακά κόμιστρα, χωρίς ίχνος επιδόματος, Σάββατο, Κυριακή, νύχτα ή ξημέρωμα, χωρίς ίχνος χρηματικού οφέλους και οποιοδήποτε άλλο κίνητρο, σπεύδουν για να διαπιστώσουν αν ο ένας απεργός πείνας θέτει σε κίνδυνο τον διπλανό του λόγω μεταδοτικού νοσήματος, ή μέλη της οικογένειάς του που τον επισκέπτονται, ή τους ίδιους τους επιτηρητές-φρουρούς του άοπλου αγώνα τους, δηλαδή άτομα που περιφρουρούν τον αγώνα τους για λόγους πολιτικούς ή αντιεξουσιαστικούς...


Οι Γιατροί του Κόσμου στάθηκαν απο την πρώτη μέρα δίπλα στους απεργούς πείνας και έσπευσαν να εγγυηθούν την υγειονομική ακεραιότητα αυτού του αγώνα. Ομως, οι Γιατροί του Κόσμου δεν είχαν στην διάθεσή τους "φορητά διαγνωστικά συστήματα".
Οι "μετανάστες" παρουσιάζουν μη διεγνωσμένα μεταδοτικά νοσήματα όπως έδειξε το screening του ΚΕΕΛΠΝΟ στους λαθρομετανάστες στον Έβρο απο την εξέταση των 2275 περιστατικών (1517 άντρες, 259 γυναίκες),  εξαιρετικά αυξημένη επίπτωση Φυματίωσης, Ηπατίτιδας (A, B και C), AIDS και σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων, καθώς και παιδικών ασθενειών λόγω έλλειψης εμβολιασμού και πολυομυελίτιδα!!!